En helg

Ännu en helg har nästan passerat! Har hunnit med ganska mycket tycker jag :D

Började i Fredas med middag hos faster Lena :) det var tacos idol och självklart en omgång remo (kort spel) som jag vann!!
 :D I Lördags åkte jag in till stan med Mamma och pappa gick lite på söder med mamma först innan det var handbollsmatch i eriksdalshallen!! Hammarrby förlorade vilket inte va helt oväntat men jag hade en VIP biljett ;) hihi
På kvällen åkte jag till Pergola i Jakan där jag hittade Jon och Anton :) hade en trevlig kväll utom att jag fick gå hem från spånga i regnet.... :(
Imorse var jag dock uppe tidigt trots gårdagen! Hoppträning med Ior :D han var pigg och stark men det gick det me!
Nu ska jag titta lite på tv å plugga lite och ikväll är det friskis med frida :)

slut för idag :)

Kommentarer
Postat av: Cia

PG:s... ;)

2008-11-17 @ 19:13:21
URL: http://ciafiapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0