Hubertustävling :)

I lördags var det tidig uppgång! Åkte till stallet vid halv 8 :P
Hubertustävling stod på schemat :P dags att klä ut sig själv och Ior till Nazgülerna i sagan om ringen och sedan rida dressyr Lätt b1 å sedan hoppa en bana :) allt gick superbra =) vi vann :D:D Ior e helt enkelt bästaste hästen :P min älskling :)
Sedan fixade jag allt i stallet å tittade på några ponnysar innan jag övningkörde hem.... :P :)

Resten av dagen flöt på med några desperate avsnitt och midddag med familjen :) sedan hade jag en riktig myskväll =)

Just nu sitter jag å lyssnar på Lamour Toujours (I'll fly with you) för den väcker massor av minnen :)
Om en stund ska jag käka sen ska jag iväg på friskis med Frida :) stepbrädan väntar!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0