Nostalgi!

Åhh igår var nostalgi!!
Åkte som sagt till Jönköping på studiebesök på scandinavian eyewear :) mkt trevligt köpte mig ett par nya bågar :D:D

Men minnena väcktes till liv på vägen dit!
Vi åkte förbi Norrköping, Linköping och Mjölby!!! Det är platser fyllda med minnen och människor och händelser som jag aldrig kommer glömma! Den som förstår det här bäst är nog Amanda som var min kära kompanjon när vi begav oss ut till landet :P hihi Kommer aldrig glömma "efter tolv är hon min" och "min mamma säger att tjejer från stockholm är mycket elakare än tjejer härifrån" hahahaha :D

Sen e d ju Åby också kära gamla åby det var mig ridläger som kan kallas duga!!! 08 invanderar åby ;)
 
Men dom perioderna är nu förbi... Mkt speciella stunder som sent kommer glömmas!! 

Allt för mig!!
Hoppas ni också har något bra minne att plocka fram såhär i höstmörkret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0